Sunday, February 15, 2009

aktiviti hari cuti

nak tanya....

korang2 pernah xmakan kuih ni? Best woo.. lagi2 yg kita buat sendiri. tapi yg ni bukan aku buat la. sebab aku ngidam nak makan kuih ni, roomate aku buatkan. baik kan dia? hehe... puji lebih sket. lain kali bleh suruh dia buat lagi.

meh aku tunjuk cara2 nak buat kuih wade'?
bahan2nya: kacang dal, rendam dulu pastu nak blander bleh nak tumbuk pun bleh. campur bawang, lada besar & sedikit garam


pastu bentuk2 kan ikut suka ati korang


dan goreng!!!


wallahhh... memang best, lagi2 makan masa panas2. syiokk ooo..

sebab best sangat sampai teringat2, semalam aku try lak buat kuih ni sendiri tapi dengan tunjuk ajar roomate aku la. jadi ok!! huhu.. best nya.... sapa2 yg nak rasa bleh contact aku. chewahh.. aku jual murah jer, singgit sekeping.. :p

No comments: