Thursday, April 9, 2009

lalalala.. lalalalala...

bangun pagi ni dengan semangat baru
sudah buat keputusan
yg terbaik pastinya
untuk diri sendiri dan org disekeliling.

satu hari semalam,
tanya dan dengar pendapat kawan2
dan bukan kawan juga
tentang pendapat mereka
dan apa yg mereka rasa.

urghhh...
susah juga ye?
bila kita betul2 ada dipersimpangan jalan
yg kita betul2 tak tahu
bagaimana keadaan hujungnya nanti.

apapun,
keputusan sudah dibuat
orang ramai telah dijemput
lembu telah tumbang
kompang telah dipalu
*apa aku merepek ni....

ok la.. ok la..
senang cerita aku pilih kerja baru la
dan dengan berat hati,
tinggalkan kerja & apa yg aku ada sekarang

xpe lah,
mungkin ada rezeki aku kat tempat baru nanti
moga aku gembira2 saja disana
moga jadi pekerja yg cemerlang jugak.


ermm...
sekarang ni tengah terfikir2
muat ke semua barang2 aku
mau angkut dengan kereta kecik ku itu

@
perlu sewa lori?
oh... over disitu..

1 comment:

Anonymous said...

kene sewa lori r tu...klu xnk sewa lori, tv tinggal.org pn leh dtg tgk.hehe