Monday, January 19, 2009

AJL ke-23

Nak komen sikit la pasal AJL malam tadi sebab aku tgk dari mula sampai abis tau.. bangga.. bangga.. xtuka2 tgk cite tv lain pun, setia gak kitaorg tgk tv3 walaupun time iklan. hahaha, tah apa2 jer. suka ati kitaorg la nak tgk iklan, xde apa2 masalahpun rasanya. lgpun xde cite best pun mlm td. so, baik layan tv3 jer.. Result semua dah tau kan? so, xyah la aku plak yg terhegeh2 nak bgtau. aku just nak komen sikit2 jer. saja nak bg pandangan sendiri pasal persembahan & lagu diaorg mlm tu.



Hua.. hua.. hua.. Tetap gak nak letak gambar faizal tahir dulu walaupun dia xmenang juara lagu semalam. Bagi aku faizal tahir tetap yg terbaik. baik lagu nya kah, vokal nya kah dua2 aku suka. best giler.. tapi secara peribadi, aku lg suka lagu coba dari sampai syurga. knapa? tah la aku pun xtau.. sebab lagu tu best la kot. sampai syurga pun ok, bleh layan gak la..



lagu untukmu dendangan Meet Uncle Hussain ni plak biasa2 jer pada aku. Boleh dengar, tidak la kata sampai menyakit kan telinga aku ni. nak kata xpuas ati sebab diaorg menang semalam pun xjugak. rasanya juri lagi tau siapa yg layak & siapa yg patut menang. so, redha jer lah. huhu.. tetiba



Serius nak bgtau, Lagu persoalan cinta yg dinyanyikan farawahida tu baru first time aku dengar semalam sebab masa separuh akhir muzik2 ari tu aku xtgk. oklah, xde la best sgt.. xbest pun tidak. baru first time dengar kan? susah sikit nak terima. lama2 ok la kot..

Ermm.. kalau nak kata persembahan yg paling buat aku kagum semalam, aku suka sangat persembahan stacy. bagi aku dia sangat hebat. bleh menyanyi dan menari dengan baik. xnampak pun dia lelah ke, termengah2 ke masa nyanyi walaupun menari bagai nak rak ni.. pastinya dia banyak berlatih untuk pertandingan ni. aku bangga & aku pasti xcikgu dia Ramli MS yg duk kat bwh tu pun teramat2 bangga ngan dia.

Lagi satu, aku suka sgt persembahan selingan sementara tunggu result tu. bukan pasal persembahan m.nasir, jamal abdillah & jac sebab diaorg ber-3 ni kita dah biasa tgk n diaorg ni memang aku akui mantappp giler tapi aku suka masa wada, hakiem & udin nyanyi mcm pentas tu diaorg yg punya. memang superb!! tapi sygnya kejap sgt. xpuas lg diaorg nyanyi, dah sampai turn org lain. maybe tv3 nak kejar masa sbb dah lewat masa tu. xpe lah, lain kali maybe bleh bg lebih peluang kat adik2 ni tunjuk bakat diaorg. ajl ni mungkin pentas awal untuk bagi pendedahan pada diaorg tunjuk kan bakat yg ada. yelah, masa diaorg bertanding dlm idola kecil kat tv9 ari tu aku rasa berapa org je yg tgk. ngan aku2 sekali xtgk final idola kecil tu sebab lupa. bleh gitu? huhu..



No comments: